Tom Caris (NL)

images

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Tom Caris (21) is a third years BA Education of English student at the HAN in Nijmegen. Before the summer holiday he came back from Halifax Canada after 4 months of studying at the Mount Saint Vincent University. He took courses on how the English language came to be as it is known today, how important and diverse literature can be and how you can utilize it in the classroom. Next to that he is excited to be part of the Such Fun programme and can’t wait to start teaching the children! Even though he doesn’t have a lot of experience teaching in primary education, his high energy level will make sure he’ll make the best of it! Next to teaching and studying, Tom collects old vinyl records and is part of a L.A.R.P. club (Live Action RolePlay: Lord of the Rings in real life for a short explanation) of which he would love to implement some elements into his lessons. Tom has a lot of expectations but most of all he is very excited to be part of the Such Fun! team.

 

 

Tom Caris (21) studeert aan de HAN in Nijmegen aan de opleiding Docent Engels. Hij is een derdejaars student. Voor de zomervakantie is hij terug gekomen uit Halifax Canada waar hij 4 maanden op de Mount Saint Vincent University heeft mogen studeren. Hier heeft hij vakken gehad in hoe Engels tot stand is gekomen maar ook hoe belangrijk en divers literatuur is en wat je ermee in een klaslokaal kan doen. Daarnaast is hij zeer enthousiast over het Such Fun programma en kan hij niet wachten om in de klas met de kinderen aan de slag te kunnen gaan! Met weinig ervaring in het basisonderwijs maar grote dosis energie wil hij aan de slag. Naast lesgeven en studeren verzamelt Tom oude vinyl platen en doet hij aan L.A.R.P. (Live Action RolePlay; in het kort Lord of the Rings in het echt) waaruit hij onderdelen in zijn lessen wilt gaan inzetten. Tom heeft veel verwachtingen maar nog meerl zin om deel uit te maken van het Such Fun! team.

Post: EFL teacher <br> vakleerkracht

Experience:

Qualification:

# # #